release us from anger.

Jag är trött!
Gjorde som mårten sa till mig på utvecklingssamtalet, att lägga mobilen någon annanstan i rummet så jag måste gå upp och stänga av alarmet. Han tycker att jag har kommit försent för många gånger, men 7 är väl inte mycket? Jajaja.
Såå det har varit fetedryg onsdag.
Julanta förföljde mig hem så vi gjorde scones och kekade. Fy vad mätt jag var sen. Sedan stack gick vi & solade.
Jisses vad S K Ö N T !
Woho imorgon väntar ännu en dryg dag med sömnpillret hälle på morronen, yes! + 40 minuters kvarsittning det kan nästan inte bli bättre?

Vill tilbaka! Btw, mysig back jag har :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin

2008-10-16 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0