the slave becomes the master.

haha har nyss suttit och lyssnat på när julia har gnällt om hur hennes mamma har mobbat henne idag. Julias mamma = min idol. Hon ska lära mig allt hur man mobbas ;)
Imon ska jag upp förjävla tidigt. Ska vara på vårdcentralen kvart över 8! FYFAN. Sen ska mamma och jag åka till helsingborg och shoooppa.
Sitter och pratar med en kille / man ?  (vad man nu ska kalla det?) här i älmhult som jag träffat några gånger.. HAN ÄR SKUM. vill att jag ska skicka bilder på min mage osv. Varför är dom flesta killar bara ute efter en sak? eller ja, han whinar ju iofs om att han letar tjej. Jisses jag bryr mig verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

okeej, jag hatar min mamma.

hahaha! din späännis mageee! mums!^^ ;) ;) HAAHAHAHAH!

2008-10-28 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0