throw ourselves against the wall.

Jag är riktigt förbannad just nu. Blev väckt för en halvtimme sen. JAG VILLE FAN SOVA JU? Okej jag råkade sova när jag skulle plugga till provet imon ;D så då tänkte jag göra det nu, meeeeeeen vem har bitit sönder mina anteckningar? TOBBE! Åh jag är så grymt trött på allt. Så nu skiter jag i att plugga eftersom det tydligen inte vill gå min väg.
Känner mej så jävla nere, men det är väl bara atm. Det kommer säkert kännas bättre snart, men helt ärligt har jag känt mig lite lipfärdig några gånger idag. Herregud, jag har ju inte ens mens heller.
Nej jag måste rycka upp mig.
Ja just det ja, det hände ju en rolig sak idag. Det var typ hmm.. 30 kanske? Ja så säger vi. 30 tyska lärarkandidater på vår skola idag. Eller ja vi upptäckte det när vi kom från idrotten och skulle keeka middag. Du milde alltså, det var en tysk (JA EN TYSK!) som var så jääääkla snygg så man nästan tuppade av.
Vi spanade som sören på han (till & med pojkarna), men det blev lite pinsamt för han började spana tillbaka!
Men fan vad tråkigt när dom helt plötsligt hade försvunnit efter matteprovet. Kunde förresten inte koncentrera mig alls, han var så mmmmmmmmm mumsig! Alla 3 blev lite så där.. SMÅKÄRA! Haha.
så nu är jag glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0