where are you now?

jaaha.. Fy satan vad skönt det var och träna idag, jag var så jävla arg hela tiden. Men sen efteråt så hade allt bara släppt, det var så underbart. Tog i som saatan med ;)
& just det ja, imorgon har vi andra delen på tyska provet men jag orkar faktiskt inte lägga ner energi på att plugga till det. Det får gå som det går. Dessutom har vi biologi prov på onsdag med, det kommer gå helt åt helsike. Som vanligt den senaste tiden ;D
jag har förresten tänkt på en sak, eller ja det är väl egentligen inget nytt eller så. Men en sak skrämde mig rätt mycket igår.. En kille som jag känner sen innan (han kallar mig gumman så jag antar att vi känner varandra) bjöd mig på cigg. Sen en timme senare bara: har du någon cigg till mig? men vafan du fick ju av mig?! och började babbla på tyska och var riktigt jävla hotfull. Alltså jag blev fan skraaj (liite), men fidde lugnade ner honom och sen var han som vanligt. Antar att han bara var full, men ändå. Det är tråkigt när det blir så.
Men för övrigt hade jag rätt bra kväll! h3h3 jag och domina hade faktiskt rätt kul, för vi dissade typ alla killar som dansade med oss oså :D utom anton & dom! Men anton är ball, han tyckte vi var dangerous ;) Haha!
Jaja nu börjar sista veckan innan lovet & det ska bli grymt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0