breathe life.

Åh vad trött jag är! Jag vill sova men det går verkligen inte.
Eh idag var vi sjukt lite folk i skolan, jag var enda tjejen. Resten praoar! Men det var rätt skönt, åkte med johaan & co till willan. Drickyoggi och kakor till lunch!
Efter skolan mötte jag julia som hade haft sin första dag på ålderdomshemmet. Vi köpte present till min bror, gick på typ 5 minuter. Sen till apoteket och efter det tog vi en kycklingbaguette och kaffe. Mmmmm kaffe!
Sen gick vi in på lindex lite snabbt, köpte en mascara. Efter det var jag tvungen att sticka hem för jag skulle träna och skriva idrotts-utvärderingen. Lamt, ja.
Förresten har jag käkat 3 bananer idag, freaky!
Justde! Imorgon fyller skinhead (anton) 19, hehe. Då blir det kaaaka! & på torsdag kommer tobbe! Söt som baaaara den är han!
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0