but the sunshine never comes.

Hela dagen har varit som ett jävla vakuum. Har gått omkring helt utsliten och uttröttad, har nästan somnat på dem flesta lektionerna hihi.
Nåväl eftersom johan bestämde sig för att skippa sista lektionen som var bild, så gjorde jag med det. Fast jag sa ju iaf som det var, att jag inte sovit något och skulle hem & sova. Johan sa att han var så jävla hård i magen och skulle hem & käka katrinplommon. Men även han fick gå.
Så när jag kom hem somnade jag direkt, så otroligt skönt. Äntligen fick jag sova! Mamma & pappa väckte dock mig för en kvart sen.
åååh fyy vad skönt det var idag att byta om & duscha heeeelt ensam i omklädningsrummet. Ja som sagt, jag är ju fortfarande enda tjejen i klassen som inte praoar. Jaja, det går faktiskt rätt bra.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0