he claims that I'm the one.

jag lever. Datorn har dock inte kommit tillbaka från killeberg än. jippi.
Imorgon äre fredag! Då blir det först kräftskiva med klassen och på kvällen förmodligen fest? Ja det blir det, haha.
På lördag skulle det blivit balders för mig och julia & några fler. Men det går inte längre för festen som var förra lördagen. Nåja, jag får stå mitt kast. Det kommer ju fler gånger iallafall. Får se vad jag gör på lördag istället, har två alternativ (kanske fler?). Får se vilket det blir.
Idag har varit drygt som saudan i skolan. Började med två timmar teori med hälle! Fifan vilket sömnpiller den kvinnan är. Tror jag gäspade minst 20 gånger och dom andra var inte sämre! Jisses. So, kollade vi på film om första världskriget. Jag gillar faktiskt den filmen, den känns rätt verklig på något sätt. matte, slappt. sen äntligen lunch, och ja jag var hungrig! POLARBRÖD säger jag bara! Käkade 4 mackor! Det är inte många som slår! ;D
Sen sista lektionen var fysik, jag gjorde ingenting mer än att bli kallad fläskberg (flarn var det egentligen) och tighty ass? Var det så? Haha jaja sak samma.
Sen så hängde jag med kompanjonerna. Max brallor sprak! Klaant! Sen kom även liza & julanta när vi var vid kyrkogården. Det är riktigt mysigt och fint där. Det är grejjor det.
Njaaaaahe, nu ska jag nog ta en dusch.
pussen!



Kommentarer
Postat av: nille

4 mackor bara? tss lite ju

2008-09-04 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0