Hoping the angels would carry you home

ojoj sicken kväll det var igår alltså! ja det blev balders för mig och grisela, fast vi hade bestämt möte (HAHA?) med några utanför så vi inte skulle vara så ensamma! Jag hade sjukt kul & tror inte jag missade att pratat med en enda jävel där (jamen nästan!).
Bag in da box var där! Men jag var ju lite dum och märkte inte det, utan kom när dom spelade sista låten. Men dom är ändå rätt kassa så det gjorde mig inte ett skit.
& förresten så är sån redigt bre skånska fint! HAULLLUU!
just det ja! mor & far var och kollade på massa hundar igår, hela daaan. Så nu har dom bestämt sig för att köpa en av dom, så den ska vi hämta hem på torsdag! Tobbe heter han, hahaha!
Anton rakade förresten skallen igår med! Tycker det var rätt.. fult.. Men fick hjälpa han och klippa det lite idag. Han vågade ju inte gå upp när mamma och dom var hemma, så han låtsades att han sov tills dom stack hehe.
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack så jättemycket :)



Hoppas du haft en supertrevlig helg!

2008-09-21 @ 15:15:59
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Manda <3

Haha, rakar alla skallen nu ?

2008-09-21 @ 16:15:28
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0