if you want me, you got me.

jag är sjukt jävla trött! Jag kan  verkligen inte sova om nätterna, men jag somnar typ alltid efter skolan.
Jaja dagen idag har varit dryg! Eller ja. Vi började med hemkunskap, Julia och jag var på g som fan! Förra gången hade det gått så jäkla dåligt när vi skulle laga mat, denna gången gick allt helt perfa. Eller jaa.. Fast hälle är så jävla dryg, helt plötsligt står hon bakom en och lurar. Man går aldrig säker! Sen hade vi so, vi gjorde typ inget. Eller jag kommer faktiskt inte ihåg.
Matte, hade bara nån genomgångsgrej.. Sen käkade vi mackor till lunch, fast det var hamburgerbröd egentligen haha! Sen hade vi fysik, där jag aldrig gör nånting så det var soft.
Till slut hade jag, johan & henke kvarsittning. Men det gick snabbt, jag satt och räknade näringsvärden i hemkunskapen? Förstod inte ett dugg..
Sen stack jag hem, käkade lite & sen drog jag iväg och tränade. eller jag solade först, fyyy vad skönt det var!
Nej nu har jag varit tillräckligt tråkig för idag.
puss.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en bra helg :)

2008-09-20 @ 10:56:31
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0