I'll spread the color on this grave

Woho första dagen är avklarad! Var hela dagen på mejeri-avdelningen, kallt! Så jävla gott när jag fick kaffe sen. Jaja jag fick typ plocka upp varor och ställa dom i datumordning & slänga för gamla grejer & fronta o sånt.
Imorgon ska jag vara på frukt & grönt, hahaha. Det blir nog inte så stor skillnad.
När jag slutade mötte jag julanta the tanta vid banken. För jag skulle få tillbaka mina stålar hon var skyldig mig. Fick jag det? Näääe! Jag får dom nästa månad istället för julia har alltid ont om pengar ;D
Nåja, vi spanade runt på lindex, julia köpte massa smink & jag en koooofta! Sen köpte jag leggins på trend house, var i stort behov av det!
Ikväll har jag även tränat, ojojoj!
ÅH mamma köpte glass av glassbilen idag! IHH veckan är räddad!
tjoflarn!

Det känns fortfarande förjävligt, såren har ännu inte läkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0