Is there so much hate for the ones we love?

jag orkar inte. Jag vill inte lipa mer, jag är så jävla trött på det nu. Det är så jävla jobbigt att se alla så knäckta. Jag försöker vara stark, jag försöker hålla modet uppe, tänka positivt och allt sånt. Men snart orkar jag inte längre. Jag har inte fällt en enda tår inför någon annan, lipar jag gör jag det för mig själv. Varför ska jag visa att jag är svag? För jag är det, jag klarar inte av att vara stark. svag, svag, svag. Sist jag lipade så här var när jag fick reda på att angelica skulle flytta. Det var hemskt, det är det fortfarande.
Det värsta är att det fortfarande inte känns verkligt, jag bara väntar på att du ska komma hem. Allt har gått så snabbt, för snabbt. Hur skulle vi kunna veta? Jag vill bara träffa dig en sista gång, iallafall. Vi får inte träffa dig på en vecka, om du ens lever så länge till.
Mamma säger att jag inte ska hoppas på för mycket, att vi inte får hem henne levande.

Jag behöver dig mer än någonsin för jag är nere, men ändå fortsätter de sparka på mig.

Kommentarer
Postat av: Jullanta!

baby boo <3

2008-09-11 @ 21:39:59
Postat av: hallonferarri

åhh, mitt hjärta, jag saknar dig <3

2008-09-14 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0