keep my spirit alive

I fredags möttes vi upp hos liza istället. Sedan cyklade vi ner till byn. Det var kallt som satan! Jag köpte kaffe och då stötte vi till slut på massa folk vi kände på torget. Så vi tog det rätt lugnt hela kvällen och umgicks bara (& frös).
Igår sov jag länge och gjorde inget speciellt på dagen. Sen på kvällen ringde gabbe mig och ville att jag skulle komma över till mattias där det var fest. Vi bestämde att vi skulle mötas på vägen eftersom jag inte ville gå dit själv, hihi. Men han stannar inte utanför utan han ringer på och går in & börjar prata med mina föräldrar. HAHAHA vad pinsamt det var! Menmen det var väl rätt snällt iofs. Så vi gick till mattias och där var det rätt livat måste jag säga. Grisela kom hem från bröllopet hon hade varit på & kilade även hon över till mattias.
När jag och några till satt på någon madrass och pratade kommer en kvinna och bara säger: UT! till oss. Jag blev skitskraj så jag började fnissa jättemycket. Det visade sig att det var mattias mamma... Nåja vi blev utkörda så vi gick ner till torget. Eller jag och gabbe gick medans resten cyklade. Fast sen kom henke som även han gick, och jag skulle rida på hans axlar. Men på något sätt trillar jag av och slår i marken. Som tur var hade jag henkes ryggsäck på mig annars hade jag slått i huvet ordentligt! Fick även lite ont i foten så julia fick skjutsa mig resten av vägen.
När vi kom fram till torggrillen var jag otroligt kissnödig. Julia försökte få dom som jobbade där att låta mig kissa där inne för att jag "hade fått en hjärnskakning". Tror inte han gick på det, för han sa nej tror jag.
På något lustigt sätt hamnade jag och julia på någon fest i en lägenhet efter jag hade kissat på gräset. Det var sjukt dött där så vi drog ut till dom andra igen. Men eftersom pontus och andreas skulle gå hem och jag kände att jag inte ville gå ensam så gick jag hem med dom.
Alltså en mycket bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0