mouth so full of lies.

Jaaaa då var andra daagen avklarad. Var ju då på frukt & grönt idag (oj så cooooolt!). Det var reeoligt. Fick plocka upp grönsaker & frukter då. Slänga kartonger och allt sånt. vilket tempo jag hade! Jag fick 1,5 timmes lunch för att jag hade gjort allt som skulle göras på förmiddan!
Stack hem & käkade omelett.
Jaao sen var jag då tillbaka & jag blev nya skyltarN! Ja jag fick trycka massa skyltar, så först gick man ner i skrivrummet och skrev skylten & skrev ut den. Sen upp på andra våningen (det tog en jeeekla tid att gå) och plasta in skyltarna. Sen ner till det rummet igen där jag skärde dom (med kniv!). Höhö, där sprang jag fram och tillbaka några gånger för jag gjorde ju fel & skulle ha fler hit & dit.
Dessutom stannade en gammal liten gubbe mig och ville ha hjälp att hitta termosarna & uppladdningsbara batterier. Inte faaan visste jag var man hittade dom, men jag var ju såå snäll så jag letade upp det till denna lilla man. Men han verkade tro jag var kunnig om batterierna & frågade mej en massa. Jag fick ju chansa hej vilt! Men det gick bra.
Dock är det en aning pinsamt för kunder frågar en massa & jag har då fan inte koll på nånting!
Jag fick gå 40(!!!) minuter tidigare, för jag skulle på massage + att det inte fanns något att göra.
Massagen var mmmmmmm skön! Jag somnade hehe.
see ya in another life, brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0