wake the dead.

eh, dagen har vart sjukt dryg. Försov mig i morse, så jag hann inte sminka mig eller nåt sånt. Menmen, det var inte världens greeej. Men jag kom försent, så det var väl mindre kul. 
På förmiddan hade vi typ inga lektioner utan lyssnade på massa olika människor oså. sen hade vi konditionstest, usch blä. Nåja det gick väl inte för uselt hade bara försämrat mig med en sekund så.
Efter vi hade käkat hemma skulle jag kolla på one tree hill på datan så jag la mig i soffan. Tro fan jag somnade idag igen!
Vaknade för en liten stund sen bara.
Dessutom sov jag så illa inatt, hade en mardröm. Mamma försökte tolka den som att jag hade trasslat in mig i något jag inte kan ta mig ur, vet dock inte vad det nu kan vara.
Förresten så firade vi ju snagget lite igår. Jag gav han 2 linnen som han ska ha när han reser iväg! Tror han blev rätt glad för jag fick en kram, ojojoj!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0