well I dont wanna be the blame, not anymore.

åh, just nu är jag jätteglad för jag fixade winrar till min dator! Fick lite hjälp av johan, men jag känner mig som värsta datanörden! Eftersom det inte fanns något kvar på min dator så har jag fått fixa allt nytt och så. Har klarat det jääävligt bra! ;D För övrigt har det varit en ganska bra dag tycker jag, många som har sagt snälla saker!

Manda panda som tänder på gammla!
Helst kärringar som går med rullator.
Fast det är klart, gubbar med glasögon är ju också jädrigt sexiga!
Frågan är vilket som är sexigast,
glasögon eller rullator? :)
Ulalaalaa, jag tror du tar glasögon! ;)

Jaja, nu ska jag sluta tjabba,
men jag vill bara säga att jag tycker om dej manda!
You make my day!
And you know it!

Haha, jaja, slut tjabbat för mig idag!
Tjooofräs, rullator räääjs!

<3

Så skrev julanta (grisela) och jag blev glad! fick även höra detta:
-kolla ut genom fönstret, ser du några stjärnor ?
-faktiskt inte :o
- inte jag heller,  men vet du varför? för att varenda stjärna är i dina ögon nu. Dina ögon är sjukt finaaaaaaaaaa.
-aaaaaaw det var det finaste jag har hört!
- & du är det finaste jag har sett !

Från en hemlig en! (säger vi)
Men jag blev glad!
Snart är det läggdags för mig, har inte sovit ett dugg dom senaste nätterna. Tror inte jag kommer göra det inatt heller.
puss.

Kommentarer
Postat av: gissa!

du är så grymt häftig! ;D

2008-09-18 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0