mmmm what you say? that it's all for the best? of course it is..

Råkade visst skolka idag. Eller ja det var ju inte så att jag planerade det iaf ;)
kändes så jävla ovärt att gå bara, klara skulle inte gå för hon mådde inte bra. sen är vi ju typ klara så pallade inte bara slösa bort tiden i skolan då. men imorgon ska jag gå och då ska jag även gå på dansen. har ju inte varit med nångång. fan jimmi går mer på grejer än jag gör.. shit asså..
hehe yeye skön vecka som fan har det varit, men kommer bli två jobbiga veckor sen. gott snack.
längtar fan till skolan imon lite, hihi. men har sån jävla grym klass, puss till alla. sen inga lektioner heller, så det är riktigt roligt i skolan nu. vi sitter typ o kollar på filmer serier och dagens fail o sånt. fint som fan :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0