schyssta bullar

woho, hai again.
festade igår, var inte så kul men bättre än inget :)
idag så var jag en runda på julskyltningen. helt ok!
julia, jag & henke drog dit o mötte hoffe, emil och fidde. trevligt.
köpte dock inget vettigt, endast cigg, cola och chips (tjockis).
men det var fint att hoffe nyktrat till lite eftersom han gick iväg o däckade på en lekplats igår. smartass.
schyssta bullar. men det var faktiskt rätt rolig kväll, shit vad jag svamlar. kul att träffa julia lite oftare, kul att hoffe är hemma denna veckan. ja så är det!
temavecka denna veckan nu, lär blir jävligt slappt. så inga läxor eller prov, bara det att jag ska ha omprov imon. men har fått massa hjälp av pierre, så det ska nog gå vägen.
baiii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0