this is a free fall.

Känns fattigt att börja blogga igen men behöver skriva av mig lite då & då. Har ingen dagbok så, borde dock skaffa det.
idag har jag legat hemma hela dagen, börjar bli fett trött på det. är dock sjuk, antagligen influensa igen. kulkul.
ibland är allt så jobbigt bara. saknar henke med. hoppla.
behöver fan frisk luft men vetinte om jag ens orkar ta mig ut, helt seg.
har suttit & klottrat ner hela armen & handen, så kul har jag haft det.
vill träffa A snart med, saknar honom lite. shit vad gnälligt. ;D
fan idag var jag så jävla sugen på glögg, så självklart varen slut. då skulle jag ta kaffe med mintu eller nåt i, men nej den var med slut så jag lackade sönder. funderade på om jag skulle dricka upp min vodka, men det lockade inte nånstans.
ajaaaaaaaa, bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0