u wish

whatta hell?! har typ inte orkat resa på mig idag, fett slö.
låg i soffan & orkade verkligen inte göra nåt så ska mamma tvunget kolla på bonde söker fru. typ sämsta programmet nånsin? sjukt pinsamt vare med.
nåja har inte kunnat göra nån matte & har prov imon, men blir hemma imon med.
tråkigt för ska på fest på fredag men vet inte om jag kan. btw så ska fiddää köpa en captain morgan till mig! ♥
han har sagt att jag FÅR den, fett schysst. fast taskigt i och med att det är han som fyller år :p men aja, jag ludde & joel ska köpa ngt fint till honom iaf. eller jag ska bara ge pengar så köper dom på fredag, gott snack!
sov till 1 idag så börjar bli lite pigg nu, men ska ändå försöka sova snart. behöver sova mkt tydligen.

tik tok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0