alejandro

hallo? ny vana? blogga? maybe, känns skönt att babbla av sig nånstans. tjatar så mkt på alla andra om mina dagar så hähä.
oops råkade missa teatern idag, josefin (mentor + svenska) blev riktigt tjurig o vi ska lämna in en novell imon som jag inte gjort färdig.. ojojoj.
ehm idag har jag druckit 3 koppar kaffe och 2 burkar cola, sov 4 timmar inatt och ändå är jag vaken nu. var på ful jävla körkurs i över 3 timmar med, höll på att somna hela tiden. fick dock kaffe! ;D
sen har jag köpt godis, energidryck, cucca och bananer tills imon. allt som behövs för en lyckad vecka haha :D
det ska bli lite småtrevligt att snakke danske nu.
hörs maybe imon, chao!

don't wanna kiss, don't wanna touch
just smoke my ciggarette and hush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0